Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с парното 156 1.6 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с парното 156 1.6 TS

    Колеги от известно време парното започна да духа само студено при идеално работеща кола-загрява, има антифриз, маркучите които влизат в купето са топли, струята се насочва където и укажеш, но духа само студено. Според колеги сблъскали се с този проблем са клапите за топло/студено. Има ли някой който ги е поправял да сподели опит и къде се намират тези чудесии...!Само да добавя, че тази неприятност се случи след като свалях акумулатора.Възможно ли е да има някой изгорял бушон някъде защото тези в купето ги проверих и са наред.
    Благодаря още отсега!
    sigpic
    Alfa Romeo 156 1.6 16V Twin Spark
    .:: My PRECIOUS ::.

  • #2
    ...

    Първоначално публикувано от Bubuto Покажи съобщение
    Колеги от известно време парното започна да духа само студено при идеално работеща кола-загрява, има антифриз, маркучите които влизат в купето са топли, струята се насочва където и укажеш, но духа само студено. Според колеги сблъскали се с този проблем са клапите за топло/студено. Има ли някой който ги е поправял да сподели опит и къде се намират тези чудесии...!Само да добавя, че тази неприятност се случи след като свалях акумулатора.Възможно ли е да има някой изгорял бушон някъде защото тези в купето ги проверих и са наред.
    Благодаря още отсега!
    И аз съм със същия проблем. Само, че при мен заби само на топъл въздух. Моторчето, което управлява клапата мисля беше зад жабката.
    Alfa 156 1,6 TS ex
    Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
    Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

    Comment


    • #3
      Трябва да разглобиш жабката и отзад са моторчетата,трябва да е по-долното моторче ако несе лъжа и се оправя само със смяната му.
      Mercedes W202 - 200kompressor 99'
      Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
      Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

      Comment


      • #4
        Благодаря колеги, явно няма да мине без разглобяване и бъркане в джоба.
        sigpic
        Alfa Romeo 156 1.6 16V Twin Spark
        .:: My PRECIOUS ::.

        Comment


        • #5
          парно

          и аз имам същият проблем цяла зима. добре че го сложиха в сервиза да духа топло да не умрем зимата чакам един от колегите в форума да ми го прати тази седмицаако успее да го откачи)
          Alfa 156 SP3 2.5l V6 24V Eibach Pro NOVITEC Exhaust Momo Leather Kenwood Alpine DLS

          Comment


          • #6
            Някой ако е разглобявал жабка на 156, нека обясни как става. Ако пък е и снимал, ще е чудно
            156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
            Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

            Comment


            • #7
              Като я отвориш и болтовете се виждат нее филосовска работа,после за моторчетата е съвсем малко по трудно.Малко е куцо при регулирането на клапата да уцелиш момента когато ти показва топло на врътката и да духа топло.
              Mercedes W202 - 200kompressor 99'
              Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
              Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

              Comment


              • #8
                Знам, че се виждат болтовете. Преди време опитвах да я измъкна, но излезе с около 1 сант и като се закучи, не успях да я извадя и накрая събрах набързо и забравих за случая. Има ли нещо специфично? Доколкото си спомням бяха 2 или 3 болта само
                156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                  Знам, че се виждат болтовете. Преди време опитвах да я измъкна, но излезе с около 1 сант и като се закучи, не успях да я извадя и накрая събрах набързо и забравих за случая. Има ли нещо специфично? Доколкото си спомням бяха 2 или 3 болта само
                  Не повече са,има и отгоре има и отдолу.А има и едно капаче дето зад него има няколко бушончета го махни,че не си спомням но май пречеше.Тез кукичките дето виси на тях жабката ги махаш,дърпаш после малко напред и откачаш буксите за лампата и самата лампа.
                  Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                  Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                  Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                  Comment


                  • #10
                    До сега моята 3 пъти го прави този номер да нямам парно с времето се оправя сама. Бърка се компа или не е обезвъздушена

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ilya75 Покажи съобщение
                      До сега моята 3 пъти го прави този номер да нямам парно с времето се оправя сама. Бърка се компа или не е обезвъздушена
                      Е как така стана?И чети внимателно,при тебе кат очета е съвсем друго.
                      Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                      Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                      Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                      Comment


                      • #12
                        от скоро имам алфа 156 2.4 JTD вчера си смених акумолатора и топлото в колата ми изчезна
                        четох в форума че зад жабката са били 2 те моторчета за клапите разглобих набързо ама само 1 по голямото моторче намерих което е за обдухване на колата гледах за клапи и моторчета който да се размърдат при въртене на градусите ама и това невидях
                        ако някой се е сетил да направи снимка на точното място на тия клапи ще е много полезен

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от albertini Покажи съобщение
                          от скоро имам алфа 156 2.4 JTD вчера си смених акумолатора и топлото в колата ми изчезна
                          четох в форума че зад жабката са били 2 те моторчета за клапите разглобих набързо ама само 1 по голямото моторче намерих което е за обдухване на колата гледах за клапи и моторчета който да се размърдат при въртене на градусите ама и това невидях
                          ако някой се е сетил да направи снимка на точното място на тия клапи ще е много полезен
                          Те клапите са зад моторчетата,а моторчетата са отстрани на жабката,една над друго
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #14
                            Парното ми духаше само студено, при идеално работеща кола. Това стане след като няколко пъти свалях да зареждам акумулатора, изведнъж топлото спря в най неподходящия момент - зимата.
                            След супер търсене инфо в нета реших да проверя моторчетата на клапите.
                            Разглобява се жабката. тук има такава тема с разглобяване на жабка и изглед към моторчетата за клапите.
                            Има две моторчета едно над друго, прикрепенни зад лампата за осветяване на джабката горте долу се пада.
                            Едно пояснение за двете моторчета искам да дам. Никой не написа правилно кое за какво е.
                            Тук всички обяснения във форума ме насочиха към горното моторче, което било за топло студено. НИЩО ПОДОБНО.
                            Горното моторче управлява клапите на въздуха, откъде да ти духа .
                            На конзолата за управление се явява дясната врътка.
                            Долното моторче е за топло студено,
                            На конзолата за управление е лявата врътка.
                            При мен беше повредено долното моторче.
                            Има два винта който се отвиват с 5,5 ключе и моторчето се издърпва като му се откачи буксата. Като разглобих моторчето вътре имаше счупено зъбно колелце.
                            Клапата я врътнах ръчно и топлото тръгна.
                            Сега карам без жабка и си търся моторче

                            Comment


                            • #15
                              Колега,писал съм някъде,повтарям се пак.Чупи се едно и също зъбно колело на всички моторчета.Не КУПУВАЙ моторче от интернет,на 90% от тях е счупено същото колело,или е пукнато.Както се казва,тоя филм,вече го гледах. Успех!
                              Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                              Comment

                              Working...
                              X